woensdag 24 februari 2010

Geen sneew en pekel meer: snel even rijden dus!


Datum: 24-2-2010
Route: Langs Amstel naar Uithoorn, Vrouwenakker en Nieuwveen.
Afsta: 70 km
Weer: 8-9 graden, beetje motregen

Het is al weer TE lang geleden dat we voor het laatst gereden hebben. Gelukkig zijn sneeuw en pekel verdwenen en gaan de tempraturen alweer omhoog. Vanmiddag zag ik op weg naar huis in de auto dat het 10 graden was! top! "gelijk vanmiddag even rijden", dacht ik bij mezelf. Thuis meteen de regenjas, voering en beschermers weer in mijn gister fris gewassen motorpak gedaan, de helmvoering in de helm gepropt en, sturen maar! Lekker weertje hoor. Paar druppels onderweg. Weer een paar motoren tegengekomen. Allemaal woon-werkers denk ik. De afgelopen weken mijn voorruitje wat hoger gezet om beter uit de wind te zitten. Met behulp van wat montageplaatjes heb ik de boel wat verstevigd. Het staat niet echt mooi maar prima windbescherming.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten