zondag 7 februari 2010

Even stukje sturen

Datum: 07-02-2010
Afstand: 60 km
Weer: 1-2 graden. Heiïg, droog
Route: Amsterdam, via de Amstel, Ouderkerk, Uithoorn, Vrouwenakker, Nieuwveen, Vrouwenakker, Uithoorn, Ouderkerk, A2, via S110 via Rai, Amsterdam

FF lekker sturen op de motor. Heel koud. Al na 10 minuten koude handen. Dit kwam volgens mij doordat ik mijn handschoenen in de kelder bewaard had. Stom, mijn vingers waren gelijk al heel koud. *note to self: handschoenen op de helmenplank bewaren. Via A2 terug om te checken hoe de Battlewings het doen op de snelweg. De oprit was heel vies, dus rustig aan gedaan. Daarna stond er gelijk file richting Den Haag, twee koekblikken hard om mekaar geklapt. Jammer, nog geen snelwegtest kunnen doen. Afrit Centrum genomen en via s110 en RAI terug.

Het was een kwestie van inhouden door de combinatie van de nieuwe Battlewings en de lage terperatuur. Hoewel ik snel koude handen kreeg was het goed te doen. Heerlijk rustig op de weg en een paar andere koulijers tegengekomen. Trouwens: hoe kouder het is hoe hartelijker de groet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten